2011. június 26., vasárnap

Ausztria

Mult hetvegen Ausztriaban voltunk egy baratunknal, Emilnel, aki nemregen vett ott egy hazat, ami enyhen szolva felujitasra szorul. Ugy terveztuk, hogy a harom napos hosszu hetvegebol egy napot kirandulunk valamerre, a többin pedig a fiuk dolgoznak, Szabi segit a felujitasban. Ha ök ketten összedobjak az erejüket akkor sok mindenre kepesek. Hat elso nap, amikor a fiuk dolgoztak en pedig unatkoztam, meg mondhatni, hogy türhetö volt az idöjaras, akkor le is setaltam a topartra, merthogy egy ilyen gyönyörü helyen lakik a mi baratunk.

Ez itt a Traunsee, es a Gmundenberg ami kb.Salzburg es Link között talalhato.

Sajnos a tervezett kirandulas elmaradt, mivel ezutan vegig ömlött az esö, igy hat a fiuknak volt idejük dolgozni.
Haladtak is a munkaval, ket nap alatt kifestettek egy szobat teljesen, feltettek a diszleceket a plafonra, leparketteztek ugyanazt a szobat, ezutan meg a folyosot is teljesen ami megfelel meg egy szobanak, söt meg nehezebb volt, mivel lepcsöfeljarat meg kanyarok meg hasonlok. Ezen kivül az ujonnan csempezett fürdöbe is beallitottak az uj zuhanykabint illetve wc-t, söt meg a konyhaszekrenyt is szetszedtek, mivel a regiek hihetetlenül idetlenül a sima falra L alakban epitettek a konyhabutrot, ez elfoglalta a fel konyhat, most pedig szetszereltek es addig tettek vettek mig kiegyenesitettek ugy, hogy mostmar teljesen befedi a falat. Ez lehet, hogy nem volt erthetö, sajnos erröl nincs kepem, de remelem sikerül szereznem es akkor megmutatom.
Szoval haladtak rendesen, persze nem kell mondjam, hogy utana napokig olyan izomlaza volt Szabinak, hogy alig birt kimaszni reggel az agybol. Na de a lenyeg, hogy mar elmult, es legalabb tudott segiteni.

Igy neztek ki a harom napos munka vegen:




Mivel Emilnek (egyenlöre meg) baratnöje nincs igy en egesz hetvegen el kellett valamivel foglaljam magam, mig a fiuk dolgoztak. Segitettem ahol tudtam, takaritottam utanuk, de nyilvan az nem fedte le a napomat, igy hat sütöttem, föztem, es persze (sajnos csak elsö nap) ilyen gyönyörü helyen jartam.


Ezen a kepen latszik messziröl az a nöi alak, amit a helyiek "Schlafende Griechin"-nek neveznek, vagyis az "Alvo görög hölgy". 
Es ime közelröl. Ez a kilatas az uj haz emeleten levö erkelyröl. 
Ugye ti is latjatok az alvo hölgyet? Gyönyörü latvany....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése